Den som vill starta en klädbutik har ett härligt och spännande jobb framför sig. Det handlar inte bara om att sätta ihop ett sortiment och ta hand om det dagliga utan minst lika mycket om att jobba med försäljning och marknadsföring.
Om artikelförfattaren:

Stefan Ekberg har skrivit ett fyrtiotal böcker om företagande och personlig utveckling och har grundat
Bokförlaget Redaktionen
Vill du lägga den här artikeln på din egen blogg eller hemsida?
Vi delar gärna med oss av innehåll men vill gärna ha en
klickbar länk till den här sajten i slutet av artikeln där du lägger upp den - av ren artighet såklart, men också för att Google skapar problem för både din och vår sajt annars (
Google gillar inte kopierat innehåll utan länkar till ursprungskällan och kan ranka ned både dig och oss). Skicka också ett mail till stefan@redaktionen.se så vi vet
Artikeln är skyddad med
Google authorship
Sveriges största tipsbrev om att starta eget - helt gratis att prenumerera på
I tipsbrevet
Starta eget får du smarta tips och konkreta verktyg som hjälper dig att lyckas bättre med ditt företag.
Starta eget är Sveriges största tipsbrev om att starta eget med drygt 140 000 prenumeranter.
Det är helt gratis att prenumerera och du kan avsluta prenumerationen när som helst
EXTRA BONUS - som prenumerant är du med i månadsutlottningen av bokpaket med Starta-egetböcker från Bokförlaget Redaktionen.
Exempel på Sveriges största brev om att starta eget ser du här.
Kom ihåg att alla uppgifter du lämnar till oss: namn, postadress och e-postadress - stannar i företaget.
Din adress kommer inte att säljas, bytas eller delas med andra företag, organisa-tioner eller privatpersoner.