I din kundvagn:
Kundvagnen är tom
Dela denna sida på:
FacebookTwitterLinkedInGoogle BookmarksMyspaceTumblrRedditGoogle ReaderDiggDeliciousBlinkListStumbleUpon

Starta Eget-ordlista  -  REKLAMUTSKICK

Reklamutskick handlar om att få mottagaren av marknadsföringen att agera på något sätt - antingen genom att köpa direkt eller genom att begära mer information om något. Det fina med reklamutskick är att de kampanjer du gör går att mäta eftersom meningen är just att mottagarna av reklamen måste agera direkt på ett erbjudande om något. Reklamutskick kan användas både för att skaffa nya kunder och att behålla gamla.

Läs mer om hur du gör bra reklamutskick i Gerillaföretagaren


<< Tillbaka till ordlistan



Sveriges största tipsbrev om att starta eget - helt gratis att prenumerera på

I tipsbrevet Starta eget får du smarta tips och konkreta verktyg som hjälper dig att lyckas bättre med ditt företag.

Starta eget är Sveriges största tipsbrev om att starta eget med drygt 140 000 prenumeranter.

Det är helt gratis att prenumerera och du kan avsluta prenumerationen när som helst

EXTRA BONUS - som prenumerant är du med i månadsutlottningen av bokpaket med Starta-egetböcker från Bokförlaget Redaktionen.

Exempel på Sveriges största brev om att starta eget ser du här.

Fyll i din e-postadress i rutan:




Kom ihåg att alla uppgifter du lämnar till oss: namn, postadress och e-postadress - stannar i företaget. Din adress kommer inte att säljas, bytas eller delas med andra företag, organisa-tioner eller privatpersoner.