Läs vad andra tycker längre ner på sidan
Det är på tiden att en av de största yrkesgrupperna på svenska företag får en egen handbok.
Här finns boken för dig som pratar med kunder i telefonen, ringer nya och jobbar hårt för att sälja mer. Målet är att göra ditt jobb som innesäljare roligare och lättare varje dag.
Här är vad boken hjälper till med:
Bli ännu bättre i telefonen
Hur du hanterar varje kundsamtal så att de ger mer
Så gör du säljsamtalen säljande – från förberedelse till avslut
Hemligheten med att ge ett bra första intryck
Hur du presenterar så att kunderna lyssnar
Vad behöver kunden – så får du veta det kunden inte ens själv visste
Smartare säljsamtal
Mallar på säljsamtal som hjälper dig att komma igång
Hur du hanterar olika människotyper på olika sätt och får som du vill
Hemligheten med att vända arga kunder till glada supportrar
Konsten att bemöta invändningar per telefon
Hur du får kunden att vilja att du ringer igen
Hur du ställer frågor som intresserar kunderna
Överkursen som de flesta har missat
Tips om hur du hanterar arga och/eller besvärliga personer
Hemligheten som skapar inflytande i telefonen
Tips om röst, tempo och ton som säljer
Hur du snabbt avgör om en kund är värd din tid
Hur du får till avslutet beroende på vad kunden drivs av
Hjälpmedel för innesäljare
Hur du förstärker säljinsatsen med e-post och brev
...Och massor av exempel från verkligheten
OBS - Vi levererar snabbt - oftast har du din bok inom två dagar.
Författaren Uno Lingmark har varit verksam inom telefonförsäljning sedan 1968 och har sedan dess givit ut ett flertal böcker inom telemarketing och telefonförsäljning parallellt med konsultverksamhet inom området.