Den här webbplatsen använder cookies i vissa funktioner för att förbättra din upplevelse. Genom att använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Du kan läsa mer om cookies här.
I din kundvagn:
Kundvagnen är tom

Driva företag

7 nödvändiga punkter som visar kunderna att du bryr dig om dem.

Bry dig om allt för dina kunders skull! Här är 7 punkter att börja med:



1. Bry dig om vad kunderna måste gå igenom för att beställa vad du säljer.
Är ni lätta att nå? Kan man beställa på olika sätt (på nätet, telefon eller per post)?


2. Bry dig om hur lätt det är för kunder att ta reda på saker om ditt företags produkter.
Gör det så lätt som möjligt för kunderna att fatta intelligenta köpbeslut genom att förse dem med rik information om det du säljer.


3. Bry dig om hur lätt är det för dem att hitta till ditt företag.
Både när det gäller hemsida, telefonnummer och fysisk adress.


4. Bry dig om hur det är för kunden att försöka testa ditt erbjudande i sitt eget huvud.
Hur känns det? Går det att lita på det? Vad händer om kunden gör ett misstag när han köper? Känns det tryggt att göra affärer med dig?

Livet blir inte alltid som vi hade tänkt. ...

Mycket i livet kan kännas orättvist. Vi eller en nära anhörig kan drabbas av sjukdom. Vi kan bli utsatta för en oönskad separation, ofrivillig barnlöshet eller mista vår arbetsförmåga. Många av oss har drömmar som aldrig har uppfyllts. Livet kan vara väldigt tufft. Man kan känna sorg över att förlora sig själv och den tillvaro man har haft hittills. Framtiden blir plötsligt annorlunda än man hade sett framför sig.

Vi kallar det för livssorg.

Här är boken som hjälper dig upp igen❤️

Från boken:
☑️ Vilka är dina livssorger?
☑️ Hur reser man sig när livet tar en oväntad vändning?
☑️ Hur lever man med livssorgen och de förändringar som förlusten har medfört?
☑️ Hur arbetar man med att hantera vardagsgöromål och ser dem som bedrifter?
☑️ Konkreta handlingsplaner och verktyg att arbeta med själv för att kunna läka.
... Och mycket mer

Boken som blivit en storsäljare i Norge kommer nu för första gången på svenska.

Klicka här, provläs, läs vad andra tycker och få ett superbjudande.

Boken är skriven av Janette Røseth specialistpsykolog med inriktning på kliniskt arbete med barn och unga. Hon arbetar i dag som föredragshållare och har egen praktik.
Emmeline Krogh Werner är specialistpsykolog med inriktning på samhällspsykologi och allmän psykologi och arbetar i dag som kommunpsykolog och föredragshållare.



5. Bry dig om hur lätt det är att betala för erbjudandet.
Går det att betala kontant, med kort, i omgångar etc?


6. Bry dig om hur lätt det är att få produkten levererad på olika sätt.
Finns det alternativ för att få snabbare leveranser till exempel?


7. Bry dig om hur lätt det är att beskriva fördelarna med köpet.
Gör det för andra som kunden känner (fru, man, vänner, kollegor). Förser du kunden med de argument han/ hon behöver för att motivera inköpet för andra?

SUPERERBJUDANDE JUST NU!

Sveriges mest sålda handbok om att hitta nya kunder.❤️


Om du är intresserad av att få många fler kunder snabbare och enklare än vad du får idag - då kommer den här boken att bli din bästa vän.

"Med personlig penna och konkreta tips vill Stefan Ekberg hjälpa läsaren att skaffa nya kunder, utan att för den sakens skull glömma bort att ta hand om de gamla"
Svenska Dagbladet

"Författaren ger dig pengarna tillbaka om du inte blir nöjd. Bara det gör ju att man blir nyfiken på de 345 tipsen"
Tidningen Entreprenör

Klicka här, läs vad andra tycker och få ett superbjudande just nu.


Var har du hamnat? Läs allt om företaget bakom den här sidan här

Glöm inte att ha det roligt också ...😊

Andra läser om...

Dela det här:
Dela den här sidan på Facebook
Artikeln är skyddad med Google authorship

Våra mest sålda böcker

Våra mest lästa artiklar

Starta-Eget.se är ett projekt inom Bokförlaget Redaktionen
stefan@redaktionen.se